25 August 2010

apa yg tokwan beli???

apa yang tokwan beli untuk cucu-cucunya??..macam2 ada..hihihi..tima kaseh tok wan.. bermula dari zaman arwah kakak sampai lah ke zaman Qasrina..masa zaman arwah kakak..tokwan beli katil, stroller, walker ngan car seat aja..pastu bila kakak dah tak ada..Qasrina lah yang amik alih.. pastu masa zaman Qasrina nih..bermulalah tokwan beli kereta mainan..yang bateri..yang tak dak bateri.. semua rasa..pastu benda yang paling terkini tok wan beli..basikal..hihihi walaupun masa tu x pandai kayuh lagi..hihih..baju raya?? setiap tahun wajib bagi duit untuk cucu kesayangannya itu utk beli baju raya..sekarang nih pon Qasrina dh pandai bodek..dh pandai panggil nama wan dia.."wahhh".."wahhh" bukannya wan..hahahaha..janji bunyi..ermm lepas nih nak beli apa plak ya??..hihihi..


katil yg kena share

stroller juga kena share

car seat..(cuma ada gambr arwah kakak aja)


walker

beskal

kereta

kereta lagi

dan..yang terbaru..




love♥,

3 comments:

mamalieyna said...

waaah banyknye wan belikan..wan ada berapa cucu nih..kalau berbelas2 cucu dilayan gini, mau kopak wan..hehe..tu tanda wan cayang cangat2 kt cik Q kan..^_^

♥Azie♥ said...

wah...bertuah qis..cucu kesayangan wan nie

~Siti Hajar~ said...

sayang btl wan kat cucu2nya yer..

syok la CikQ na, dan yg plg syok lagi mama la, sbb xpyh wat kuar duit beli semua tu..

btl x mama? hehe

 
Blog Design by Ammupappa