05 August 2011

2 weeks sblm puasa..

last two weeks sblm posa hari tuh punya crita..
fuuhh..fuuhh..berabuk dah!
saja bwk qasrina pi main layang-layang kt tepi pantai
punya excited, sampai tak bagi incik abah pegang sama layang-layang dia
adooii..dah la tecik, angin kuat plak, mau dibawak terbang skali anakku itu..
layannn..

'abah, jangan la pegang...'



ni lah layang-layang dia, spongebob! design dora tak ada plak!
psstt..nak tau mama simpan kt mana layang-layang ni??
dalam bonet kreta, hehehe..baru dia tak nampak
kalau nampak, hancus!! depan rumah pon nak ajak main..(dh la x dak angin, tak kan nk berlari kot)
afta raya kita continue main layang-layang ya!!

love♥,


2 comments:

~Siti Hajar~ said...

hehe...tingat plk kami laki bini punya pesen, bonet keta tu dah jd cam stor, sgala brg kami simpan, sampai nk peram pisang kasi masak pun boh dlm bonet keta...muehhehehehe...

Bulan posa klu ajak men layang2 gak, mau fensan smtara nk berbuka, asyik melangut je, mau xdahaga air..

mamalieyna said...

selamat berpuasa~

hee main sorok2 plak layang2 tu eh..hee~

arif nye dh rosak, sekali je main..hu~ gambo mickey mouse faberete dia la..^_^

 
Blog Design by Ammupappa