18 October 2009

QasriNa @ Pon!Pon! Baru LaGi..

amboiii..sukalah tu..sampai buat mimik muka!!

sapa beli??? tokwan lagi.... (psstttt..setakat nih abah ngan mama dia masih belum beli apa2 mainan yg teruja lagi..semua disponsor oleh tok wan..TQ tokwan..nanti beli buai pulak na..)

brooomm..brooommm..

mai la kawan2..kita main!!

tima kasih tok wan!!


6 comments:

mamalieyna said...

waa tokwan lagi yg kasi ye.. bestnyer la mama qasrina, takyah susah2 nak belikan :)
*eh kita pakai software tau, kena upload, pastu senang la nk wat pic cantum2 :)

Cik Puan*PIE said...

nk naik sama leh x qasrina...cntik la brom2 dia...hehe

mamaqasrina said...

mamalieyna: hehe..mak bapak dia memng senang dan selamat!! pakai software aper ek?

cik Puan*pie: moh ler jejalan

Aziesham74 said...

amboissss...shuker nya dapat kereta baru ekkkk...
teruja mek niiii.....hahahahaha....
bobysss pun nak gaksss..camno niiii....boleh pinjam kewwww...hehehehehe

~Siti Hajar~ said...

amboi cik qasrina ni bergaya dgn broom2 baru..Danies pun ada tp skrg ni dia dh xmo naik dah, dia suka bg tbalik dan main tayar je...qasrina jgn buat cam tu tau..

Aziesham74 said...

mek teruja weihhhh..mek terus beli hari ni..balik dari keja mek terus singgah kat MEGAH...dapat lah boboy mek kereta baruuu...muahahahahahaaaaaaaa

 
Blog Design by Ammupappa