21 December 2009

SmaLL CheF..

hah..nak jadi cheff wan ka?? cik Q kita nih baru beli mainan masak2 kat pasar malam..heh! bila nampak mainan2 ja terus dia tunjuk..tu..tu..apalagi..abah kena la beli ok!! balik rumah terus tak sabar nak suruh bukak mainan dia ni..tapi 5 minit ajala..lepas tu..dia sepah2kan la..bukan main sangat pon..mai layan pic cik Q nih..


RM 12 hengget ja





ok..mari kita punggah!!

oppss..sori mama!

nilah jadinya bila dah boring..


9 comments:

♥Azie♥ said...

haiyo qis...masak ker test ketahanan periuk nie...ala klu kak nonie tgk mainan nie mesti dia suka..

rieda96 said...

la.. habihla chik ida lepas ni.. kalah la.. cik q lagi pandai masak la.. habih la..

rieda96 said...

nanti cik q boleh tlg pakcik joe bukak cafe k..

mamaQASrina said...

azie : kalau kak nonie ada..mmg lagi dia suka bangat..!!

rieda96: bukan takat cik ida..mama pon kalah.. mmg lepas nih dia akan tulung pak cik joe buat cafe..tolong buat semak!! hahaha

Cik Puan*PIE said...

nk nasi goreng ketam 2 cik Q...amboi2..mnguji bakat trpendam ka...nnt dh besaq bole jd cm chef wan...

~Siti Hajar~ said...

syoknye dia dpt mainan, xpa punggah & bagi semak lagi na, mama blh tlg kemaskan, mama pun bkn ade keje..hehehe

mamaQASrina said...

cik puan pie: yeye..nanti kita antar oder yer!!

siti hajar : penat la hajar oiii..!!~ x larat nak kemaih dah..hahaha

mamalieyna said...

hehe..mmg kita pun sgt berkenan ngn menan masak-memasak ni, tp apakan daya, baby boy..tokleh la mamanya nk belikan..

syok ye cik Q main masak2..hehe..budak2..kejap je main baik2, pastu bersepah ler..huhu..

mamaQASrina said...

mamalieyna: hehehe..sebenarnya mama dia lah yg xcited..anaknya tuh x lah sgt..mmg pun..mainnya sekejap ajer..sepahnya yg lebih.. hehehe

 
Blog Design by Ammupappa