Showing posts with label via blackberry. Show all posts
Showing posts with label via blackberry. Show all posts

15 June 2011

testing via blackberry!!

Hai! Hari ni mama nak try test update blog "via blackberry"

Nampak gayanya mcm boleh aja, tapi tak boleh nk upload gambar aja,

Takpa, nanti mama try godek-godek tengok!!

Kalau dh boleh upload! Senangla sikit nak update blog dgn menggunakan smartphone ni!!

Tunggu ya!!

P/s : update via blackberry



Love,

 
Blog Design by Ammupappa