06 July 2009

@BkT MeRaH LaKeToWn ReSorT

Hari Sabtu yang lalu kami semua pi kat Bukit Merah Laketown Resort..hehehe pi buat apa lagi? pi mandilah..maklumlah kupon percuma!!tu pun blasah hat mak aku mengasuh punya..depa rajin dok himpung keratan paper metro tuh..so..kami pun tumpang sekali lah..tq cik yan!! sebab pi tukaq pulak kupon tu kat news straits time, prai..tahun lepas pi kat the carnival sg petani..kami bertolak punya awai..dr rumah koi 9 pagi, sampai sana dlm koi 10..masyallah..ingatkan kami la org yg awai dah..ghupa2nya ada lagi awai dr kami..depa betolak sblm subuh kot??tapi tulah..keadaan paking lupa nak snap..maklumla xcited nak mandi..heh~!! xcited nak mandi sampai tebakaq la kulit2 nih..hehehe..apa2 pun puaih hati jugakla!!
Gempak Santai Metro

welcome bebeh!!


sabar menanti di pintu masuk!!


tak sabaq nak mandi dah!

nih first time masuk lam ayaq, muka cm konpius ja nih

hehehehe..sronokla mama~!

eiiiii..sronoknya..dia buat pelampung tuh cm walker dia pulak..jalan dlm ayaq

hai mama~!

dan..lagi...

dan..dan..lagiiii...tak sijuk ka qasrina oiiii

nih acara berkelah diluar pintu masuk tu
pompuan nih..besala kalut ja

makan jgn tak makan..semuanya kelaparan!!

qasrina ngan mama sebok jugak nak pose

nih dh dekat nak balik, nak nek jugak benda alah nih!

nak belon punya pasai..kena la amik gambaq ngan MR CLOWN nih

ngan mama lagi..actually nak pose belon tuh..awainya belon tuh sempurna lagi

dan selepas 5 minit, jadi macam nih la

pose ngan tok pulak..dan akhirnya..belon tu pun lunyai!!!

1 comment:

rieda96 said...

wah.. !! syok la.. rina p mandi no.. chik ida nak ikut la..

 
Blog Design by Ammupappa