11 July 2009

ImPiaN..

Setiap org mesti ada impian masing2..aku pun ada impian aku jugak..tapi kenapa tiba2 aku meletakan IMPIAN di dalam blog nih??sebabnya aku pun nak berjaya dan senang seperti orang lain jugak..dah tak larat menanggung utang dan sebagainya..aku pun nk jugak bershoping tanpa mengira masalah yg lain, melancong setiap masa, dan hepi slalu..(",) adakah anda juga nak berjaya atau merialisasikan impian anda dan keluarga anda??hehehe..sila emailkan kepada nfaw_8083@yahoo.com utk keterangan lanjut..!!cepat..cepat!!
my new IRIS, PGR Bertam..RM500k

bmw 5 series
honda..make your dream

2 comments:

mamalieyna said...

mmg impian stp org setinggi gunung..mcm2 ada.. :)..hemm.. suh contect ni nak promote ape ek.. ihiks.. :)

rieda96 said...

happy besday!!

 
Blog Design by Ammupappa