29 September 2009

TenanGnya Rasa HaTi..


tenangnya rasa hati aku nih..tenang macam dalam air tuh..nak tau kenapa??? sebabnya aku dah berhenti kerja!! hilang segala tekanan!! aku dah tak peduli dengan apa orang nak kata..sama ada aku nih bengongka..hidup tak dak tujuan ka..hidup dengan identity orangka..hidup dalam kebosananka..lantaklahhhh..apa2pun..hidup mesti diteruskan..dan rezeki tetap berada dimana2..lepas nih aku akan jadi "bisneswomen" gitu.. aku akan jadi pengedar kasut2 CROCS..so lepas nih kepada sesiapa yang nak beli kasut2 nih..bolehla buat pesanan melalui email..dalam dunia nih selagi kita rajin berusaha..kat situlah rezeki kita..bak kata kak elly.."kalau kita nih rajin..KONFIRM akan dapat apa yang kita nak!!"..mulai sekarang..(selepas berhenti nih) aku akan hidup dengan cara kehidupan baru aku sekarang!! apa yang aku rasa cantik..aku pakai..apa yang rasa aku mampu..aku beli..tapi kalau dah tak mampu..dok diam2 ja ok?? aku akan jadikan kak elly sebagai idola..baru berusia 28 tahun..mampu pakai BMW 5series..kalau ada masa nanti..aku akan upload gambarnya..sungguh comei dan very2 humble!! walaupun ada orang nak pakai pakaian mcm dia..dia tetap tak kisah..aku sggh suka dengan identitynya itu!! dengan ketenangan hati ini..aku berdoa kepada tuhan semoga memurahkan rezeki dan mempermudahkan perjalanan hidup kami sekeluarga..dan kepada ma dan abah restukanlah perjuangan anakmu ini..amin!!



5 comments:

Cik Puan*PIE said...

awatlah hai...masalah negara ka??xpelah, ape pun yg kite lakukan, nawaitu krn allah s.w.t...insya-allah rezeki ada dimana2...doa dan berusaha...
*dh kaya nnt jgn lupakan cek no...

fadhilah said...

Cik Puan*PIE: takdak masalahnya..bosanla asyik gheja ja..sesekali nak gak berdikari..tidak akan aku lupakan kepada kaum krabatku!!hehehe

mamalieyna said...

waa sudah berenti kerja, tetiba jek..mesti ada kisah disebaliknya kan..pepun lupakan..mulakan hidup baru! moga success dgn kerjaya baru..kerja sndiri lagi sonang kan..selamat maju jaya..!!!

M|sSpSp said...

bagusla...bisnes la yg paling bagus..kecik pon xpa..masa utk family lebih, dan kurang tekanan..xdak sapa nk mengarah kita...moga kak berjaya dlm kerjaya kak ok...

mamaqasrina said...

mamalieyna: thankss..sekarng nih dah takyah pening2 kepala lagi..malas dah rasanya nak kerja nih..jaga ank pon best gak..hehehe

M|sSpSp : thankss dik!!

 
Blog Design by Ammupappa