31 January 2010

susu + diet..!

ok walaupun agak terlambat untuk membuat azam berDIET ni (ermm..rasanya azam nih tiap2 tahun ada) mama tetap akan cuba jugak untuk diet..hehehe..kredit kat MAMALIEYNA atas uasahanya dengan diet HTN..(psstt mamalieyna, kami x leh nak HTN la, x tahan godaan)..so sekarang mama pelan2 cuba nak ikuti program HTN ni..tapi mama hanya mulakan dengan pengambilan nasik sehari sekali dulu..huhuhu takut pengsan lak..dan diikuti puasa sunat isnin dan khamis (insyallah jika diberikan kesihatan yang baik)..dan sekarang nih sebelum tidor mama akan minum segelas susu anlene (gara2 tgk iklan tv) perasa coklat..sedap jugak..tak bermakna minum susu nih tulang kita dah reput..ini hanya untuk persediaan sahaja..huhuhu..ok! nanti kita tgk resultnya..kurus tak? wakakaka..


susu anlene (google perasa coklat tak dak plak)
love,

2 comments:

mamalieyna said...

hehe..takpe.. leh usaha cara lain kalo tokleh HTN..^_^..chaiyok2x.. kita still HTN tau..tp kengkadang, terselang seli jugak sbb ada kenduri la, majlis la..pepun sket jer nasik masuk pewut!

minum susu tu elok gak kan..herm..nak la tmbh menu ni..best sket! :)

mamaQASrina said...

mamalieyna : tulah nak berkongsi sikit jer..

 
Blog Design by Ammupappa