26 May 2010

creative bLogger award dari AZIE

hihihi..perasaan yang sama jugak macam AZIE...rasa macam terharu dan rasa cm tak layak jugak untuk dapat award neh..tapi, apa2 pun sangat2 trima kasih ya azie..first time dapat award nih! so.. mama tetap nak bagi award yang paling rajin komen kat blog mama nih, walaupun kadang2 mama terlepas nak komen kat blog dorang..sori yer kengkawan blogger! ~ LOVE U ~
ni award untuk 'mamalieyna', 'hajar' dan sesiapa saja yang rajin mengomen di blog mama nih ya..
love,

3 comments:

♥Azie♥ said...

tq ilah sbb sudi ambik

Fieza79 said...

pon dh dpt award neh..lau tak mesti nk amik..hehe

~Siti Hajar~ said...

hahhaha...kami dpt lagik! bertambah la utangku..huhu

anyway thanks tau, nti hjr ambik ok..

 
Blog Design by Ammupappa