30 June 2009

AkSi QasriNa

Nih anak aku yg nomot 2-NURIN QASRINA lahir pada 16.11.2008 sekarang nih dah tujuh bulan dah..sekarang nih dia dah bermcm akai dah pun..kalau dia pegang barang, jgn la sapa2 pun rampaih daghi tangan dia..menjerit sampai pekak telinga!! dia nih pun sudah pandai segala-galanya tentang bab memunggah nih..kalau naik walker tuh cm 'teghebei' ja..jatuh lam bilik ayaq 2x dah, jatuh kat luaq baghu 1x.. hai la qasrina anak mama oiiii..mcm2 ragam la budak nih.. mari kita lihat tgk antara aksi2 yg dia buat..LayAnzzZ..
yg nih dok gila tarik roll album haku! sampai jahanam dibuatnya

yg nih terlebey-lebey pulak..hancoq pi dah magazine tuh

yg nih pulak dok tarik tali pinggang yg terselit bawah timbunan buku tuh

yg nih acara favourite, tarik tudung meja!~

tarik jgn tak tarik..sampai nak koyak dah!~

yg nih pulak nak tarikh chess tuh, hari pertama buat tak sampai..

dan....akhirnya berjaya jugak....

dan akhir skali..meja nih semua kena angkat letak tepi..tak leh nak hias apa2 la qasrina oiiii

hahahahahahahaha!!!!! berjaya menjatuhkan semua chess tuh!!

sat mama na..

2 comments:

rieda96 said...

hahaha.. padan muka mama..!!!

nfaw83 said...

memang padan muka haku!!!

 
Blog Design by Ammupappa