17 June 2009

Besday di bulan June

Bulan Jun menjelma lagi....adoiiiiiiii...mcm mana la nak menghadapi bulan ni nih...kalau boleh janganla bagi ada tarikh 26hb, bagi la ada 25hb pastu terus jadi 27hb..aku tak tau nak menghadapinya mcm mana..kalau dulu memang xcited gila tggu tarikh ni..tapi sekarang hanya tinggal kenangan saja..nak tau kenapa???? sebab bulan ni genapla anak kesayangan aku yang sulung allahyarham NURIN ALAINA berusia 2thn (26.06.2007) tapi, Tuhan tu lebih menyayanginya..dia pergi pada usia 1thn 3bulan (14.10.2008) disebabkan sakit radang paru2 dan demam panas..tapi kalau kakak ada, mama akan buat besday untuk kakak, tapi bukan kat rumah tok, kat rumah kita pulak..dulu dah buat dirumah tok..meriahkan!!!buat dengan kakak ika..ika nih anak mengasuh mak aku, dia duduk dengan mak sejak dari lepas pantang, birthday dia jatuh pada 19hb seminggu sblm besday kakak..walaupun kakak tak tau apa2 lagi tentang besday party nih..dia tetap suka!!!senyum memanjang~! sebab orang ramai mai rumah kot!!sampai tak tidoq petanglah!! tapi pada 26hb tu dia demam, muntah dan cirit-birit..mungkin disebabkan perubahan usia..tapi alhamdulillah nasib baikla esoknya tu dah baikla sikit..insyaallah kalau takdak apa2 hal, mama buat knuri sikit hantaq kat masjid..kepada semua follower, jom kita imbas kenangan sambut birthday kakak tahun lepas..dan sedikit gambar kelahirannya..(tak leh nak upload banyak2 sebab airmata nih dok berjejurai ja) hanya tinggal kenangan saja..ya-Allah aku amat merindui anak aku!!!!! mama riiiiinnnnnnnduuu sgt sayang!!!! semoga rohnya dicucuri rahmat..AL-FATIHAH
ni kek dr secret recipe perasa cheeze choc..sedap!!
boleh la jugak tuan punya badan nih makan sikit sebab dia lembut..

nih sebahagian hadiah yg diterima...banyak toysla sebab dia gurl..

sekarang nih toys milik adik...

happy birthday to you!

kenangan bersama abah dan mama
masa nih tgh pregnant kat adik dlm 4bulan

comelkan?? Nurin Alaina


Nurin Alaina dan Muhammad Irfan Danish

cutekan they all???

@the carnival sungai petani


my baby PONEY

hilang rindu bila tgk gmbr nih..comel jer!!

masa nih 2mggu sblm meninggal


sayang sgt kt abah dia!

sebab perkataan pertama yg disebut adalah ABAH!!!

oh my God....rindunya!!!!


nih antara picture yg aku suka!!

picture nih pun suka gak~!


argghhhh!!!rindu dengan genyeh yg cm nih..

tapi nasib baikla adik pun leh ghenyeh cm nih~!



nih toys kesayangan dia..

masa meninggal pun toys nih ada dengan dia




masih sempat berhari raya bg tahun kedua


kakak nih suka pose~!


dengan toys dia tuh...genyeh habih~!

1 comment:

rieda96 said...

semoga roh girl2 dicucuri rahmat. kita semua rindukan dia..

 
Blog Design by Ammupappa