30 June 2009

BesdaY Ika

Hari AHAD yg lepas kami sekeluarga sambut bufday anak yg mak aku mengasuh tuh..meriah bukan main..dengan kek 2 tingkatnya..cup cakenya..bihunnya..semuanya dia yg atoq sniri..pasai dia kata tu bufday dia..mama ngan ibu kena buat!!kakak tringin nak kek dua tingkat..mai kita tgk antara dialog2 dia nak buat bufday tu..LAYANZZ
kakak : mama, kakak tringinla nak buat bufday kek 2 tingkat
mama : oo..iyaka..kakak tgk kt mana?
kakak : kakak dok pi tgk kt rumah pengantin tu..mcm best ja kan..
mama : pilah tanya ibu, kot2 ibu nak buat
kakak : takpa nanti kakak tanya ibu, tapi ibu tu mesti mau punya..
mama : nak buat kat mana?
kakak : buat kat rumah mamala..kat sini meriah sikit, rumah ibu tu takdak orang, kalau
nak buat, nanti mama buat bihun putih tau, paih tu goreng nugget ngan kek 2 tingkat..
nilah antara dialog nak membodek suruh buat bufday party kat dia...so..hari ahad tu jadi la kenyataan..seghonok tak terkira..keghanya malam tidoq lenalah..

ni anak aku..kalutla jugak dia pun

nih NURNASUHA..dia pun turut sebok jugak

qasrina ngan mama

qasrina ngan mak cik pulak

qasrina dok try baju kakak yg beli dekat hadyai dulu

kalutla jugak potong kek yg ke-7 bulan

seronoklah tu, nanti mama buat bufday qasrina pulak!~

bila buaih sgt..nilah jadinya..sampai org kena pegang pulak

nasuha pulak yg lebey2..hehehe

kakak ngan nasuha potong kek..
(psstttt..bufday nasuha dah lepaihla!!)

nilah kek dua tingkatnya..mak aku pun pi lah tempah

hai alll

adik ngan kakak..sian kat adik masa bufday adik x buat cam nih

sep bek mughah ja kek nih..2 tgkt RM60.00

cup cake nih aku sponsor!!hehehe

2 comments:

rieda96 said...

HAPPY BESDAY..!! WAH.. RINA NAMPAK HAPPY.. LAWA BAJU.. HEHE

nfaw83 said...

muahahaha..baju tuh makcik yati beli

 
Blog Design by Ammupappa