04 November 2009

Dah paNdaii BerdiRi Sniri..

wahhh..dah pandai berdiri sniri anak mama nih..sekarang nih macam cik ida lah jugak..masih lesen L lagi utk bertatih..sekarang nih jugak dah pandai nak berdiri lepas tangan pulak..nampak mcm lama jugak dia boleh buat camtuh macam terrer dah..tapi risau gak takut jatuh terlentang ja..dan utk mengelakkan terjadinya perkara yang tidak diingini..abah dan mamanya telah capai satu kata sepakat yang dia akan diletakkan di dalam kandang katilnya...nampak cam kesian..tapi tulah..dah 2,3 kali jugak dia jatuh terlentang...adussss!!! mana kandang katilnya??? tuuuuuu..
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
nilah tempat dia tido..dan bermain.. 2 in 1
nampak..nampak..ada ja gheja budak nih

bravo..bravo.. my dear!!


6 comments:

Ena said...

Cutenyer Qasrina niee... ngah ngemas yeh! ehehhee.. x lamer lg penat la mama nyer nak ngutip dier jln2.. mesti x sabar nak tunggu time tuu..

~Siti Hajar~ said...

la..siannyer kena kurung..tp xpe utk kbaikan jgk, kang jatuh sapa susah...mama jgk..kan mama kan?

mamalieyna said...

eheh..dh pandai berdiri Qasrina..hebat! tahniah..habis aa mamanya, nolong ngemas aje ler qasrina pasni ye..eheh..exceli umo qasrina bape ek, dok cari kt sblh ni takde lak :p..lupa la..

mamaQASrina said...

ena: terlebih kemas dah ni..mmg x sabar tggu dia jalan!

siti hajar: itula pasal..tak pasal2 pulak nanti brehat kat KPJ pulak..

mamalieyna : adesss..penat!! umonya 16hb nih setahunlah..huhuhu sekejap masa berlalu

Aziesham74 said...

cepat ekkkk..anak mek dah jalan2 jatuhhh dahhhh......

mamaQASrina said...

aziesham74: nanti balik banting..bleh bergandingan tangan..muahhhh

 
Blog Design by Ammupappa