07 November 2009

Tak SaBaRRRnya Nakkkk...

hehehehe..cam 'siot' jer bunyik tajuk utk kali nih..agak2 anda semuala apa yang aku NAK kan nih??? ermmmmm...sebenarnya aku nih tringin sggggttttt nakkan benda alah nih..lama dah idamkannya..tapi tulah..bila nak dapat entahla..pi survey tu jgn cakapla..mana kedai yg tak masuk..pi PRAGIN MALL, QUENSBAY MALL, GURNEY PLAZA, JUSCO PERDA, PACIFIK ALOR SETAR (sebab masa tu tgh buat sale) smata2 nak survey harganya..tapi..ampehh!! takpa, incik suami dah menjanjikan akan beli selewat2nya dapat bonus nih..hihihihi..tak sabaunyer!! apa bendanya tu??? TARRRRAAAAA..

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V



nikon D3000

hehehe..taklah mahal dan sempoi sgt, tapi mengikut survey, kamera jenis ni ok sikit utk permulaan, nanti bila dah pro..ikut sukalah nak beli yg jenis apa pun.. dan siapa2 yg sudi berkongsi maklumat tentang dunia kamera nih..bolehla bagi pandangan(saya budak baru belajar)..maklomla...zaman sekarang kan zaman photoshoot..zaman photografi..nak la jugak belajar cara2 ambil gambar ngan betol dn cantik..sambil2 tuh leh gak buat partime..sebab incik suami sekarang buat SISTEM PA kat rumah2 knuri dan majlis2 tertentu!! haaa..kan dah boleh jadikan satu pakej!! suami isteri berganding bahu!! ewahhh!! harap2 tu cepatla impian aku nih tercapai..amin..

4 comments:

Aziesham74 said...

perhhhhh....jauh nya angan2.. x perrr nanti mek boleh jadi model nyeww yewww gitewww
hahahahaaha....caiyokkkk

mamaQASrina said...

aziesham74: memang kau akan ku jadikan model selain anak sniri..muahahahaha

~Siti Hajar~ said...

wah mama Q..panadai buat business yer..semoga berjaya...

mamaQASrina said...

siti hajar: makasih..makasih..

 
Blog Design by Ammupappa