27 December 2010

Contest Si Cilik & Stroller


dah lama rasanya x join contest..nih baru nak cuba2 join balik..kekekeke.. berbalik kepada contest nih..contest kali ni anjuran dari KUNTUMZ.."si cilik bersama stroller"..
actualy, qasrina mmg x banyak gambar terbaru yg duduk dlm stroller, sebab dia tak nak duduk, (masa kecik2 adala, tapi lama sangta kot) nasib baikla masa holiday kat beijing hari tuh, dia nak duduk dalam stroller, x lah penat sangat nak dukung dia..so mari kita tengok salah satu yang mama sempat mengabadikan qasrina duduk dlm stroller dan pertaruhkan dalam contest nih...tarrraaaa...


(nurin qasrina)
(2 tahun)

GOOD LUCK !!


love,

4 comments:

kuntumz said...

mekasih daun keladi join kontest..
good luck

kuntumz said...

maaf yerk, boleh tak bgtau mcm mana saya nk copy gambar qistina utk kontest??tak leh nk copy..hehehee

♥mamaQASrina♥ said...

double klik aja dekat gambar tuh...jgn guna right klik...sori yer puan penganjur..

kuntumz said...

salam..penganjur dtg terjah balik...
maaf, msih lagi tak boleh nk copy gmbar qistina...double klik pun tak boleh...

 
Blog Design by Ammupappa