22 December 2010

jom pi pesta..!~

n3 autopublish


jom pi pesta!!!

hihihi..di saat n3 ni dipublish, mama sedang bergumbira di pesta (tiap2 tahun pi pesta, benda yg sama aja, tapi kali nih agak syok sikit sebab qasrina dh besar, so boleh tgk bnyk benda)..kekeke..bergembira jugak bersama anak-anak menakan..mereka inilah yg punya rancangan..sanggup mai dr alor setar, semata2 nak pi pesta..ngeh..ngeh..welkam my niece!!


love,

2 comments:

~Siti Hajar~ said...

km ni sejak kawen dah xjejak pesta penang...huhu...mmg teringin sgt nk p tp apakan daya mr hubby xnak rempuh jem nk p ctu..

ila, ada jual apa kat pesta tu, dgr kata brg rumah pun byk, btl ka?

♥mamaQASrina♥ said...

hajar :besa2 aja...grand sikit dt expo sbrg jaya..x dak lah sgt brg rumah, brg rumah yg lebih tepat adalah..carpet, tikar, ayat2 tuh aja...

 
Blog Design by Ammupappa