22 February 2011

dalam dilema!!


help me!!!
kerja..x kerja..kerja..x kerja..kerja..x kerja..kerja..x kerja..kerja..x kerja..kerja..x kerja.....
help!!! mode: dalam dilema..
ada org offer kerja..gaji?? double trouble!!
hermmm..


love,

4 comments:

Zur@ZaRi said...

waaa weee...
per kater wat semayang istikharah...

Jom Join: "Posing With Ur Love One - Giveaway"

Rugi tak beli?: "Tikar Getah Kanak-Kanak"

mamalieyna said...

orang ni lak takmo kerja, tp bila wat calculation, huuu kena jugak la kerja..en suami pun kije gomen jer, gaji tak banyak mana..hu~

pertimbangkan semua aspek sblm buat keputusan yee...all the best to u~

♥ mamaQASrina ♥ said...

zura: insyallah..
mamalieyna: tulahkan...tgh dlm perbincangan lagi nih..tapi lama dh tak kerja, nak bekerja...penyakit m mula menyerang!! hihihi

~Siti Hajar~ said...

Ilah, tumpang muda & anak kecik lagi, pilih la utk bkerja, nti anak dah masuk sekolah rendah ke blh kembali ke alam suri rumahtangga blk, skema gitu.. pendapat km je ni tau, xde kn mgena dgn yg hidup @ sdh mniggal donia...ekekekek

 
Blog Design by Ammupappa