23 February 2011

dutch Lady baru!!!

qasrina bertukar susu pulak..
dutch lady 123 (madu) pilihan hati..
sebab bertukar dari enfagrow A+ ke dutch lady..
bukan sebab mahal atau tak mampu..
tapi..
dutch lady dh ada kelebihan sendiri iaitu ada 5x DHA..(berbanding enfagrow 4x DHA) aja
apa itu DHA??
DHA adalah komponen penting dalam otak manusia..
nampak gayanya..macam tak ada masalah dengan susu baru ni, sebab dulu sebelum bertukar kepada enfagrow, mmg dia dah minum dutch lady pun

*** tgh pikir masalah semalam...ermmm
love,

2 comments:

~Siti Hajar~ said...

Danies pn minum susu dutchlady gak, dr anak sulung sampai bongsu semua km bg susu ni aje, murah mmg la murah tp susu ni xde masalah pd anak2...

♥ mamaQASrina ♥ said...

hajar : thanks ya..tulah kan, kami pun cm tringin nak kerja balik, tapi laki kami x bagi pplak..huhuhu..

 
Blog Design by Ammupappa