24 February 2011

♥ white gold ♥

tersangat la gedik nak pakai white gold pulak..yg gold punya sudah cemuih nak pakai.. (bila pakai bnyk sgt, ala2 maknenek plak..opss! dush!!) tapi..bila tak pakai langsung, dah kata tak mampu pulak..(kan..kan..kan..mulut org, mcm tulah...)
so, di zaman sekarang ni, (zaman yg bnyk kes ragut) baik pakai yg macam nih aja, kalau pakai zhulian pon belum tentu selamat, incik peragut tetap akan kata kita pakai emas..(betoi dak?)
dahla..tanak celoteh panjang, layan jalah keinginan wife incik asri ni...huhuhu
nak yg patern mcm nih..guli kecik-kecik tu..



*** nak kena siapkan 50pcs (tier) + 16pcs (hantaran) cc untuk dibawa ke KL esok..

love♥,

1 comment:

mamalieyna said...

cantik kan mas putih..hu~

tp eina bwk motor g kerja skrg ni, tgn kosong je, tak berani nak pakai apa2..walaupun cincin..kang smpai trafik light kena usya kang..tak pasal..hu~..kt leher takpe la tak nampak..he~

 
Blog Design by Ammupappa