27 June 2010

mama nak 'tet' (cake)...

owh...anak dara mama yang sorang nih dah pandai demand..nak 'tet' (cake) SR yer..semenjak2 mama buat cake, dia pon dah pandai nak mintak cake..nak 'tet'..nak 'tet'..semalam mama saja pi SR..cam tringin nak makan chocolate indulgence..pastu masa dok tgh tggu staff SR packing cake..dia tunjuk..mama..'tet'..nak nih..nih..nih..(bersungguh2 tunjuk)...tau dia nak yang mana? nak cake yang ladybird tuh..hadoii..sampai terjerit2..nak nih..nak 'tet'..huhuhu..bila dah sampai kat rumah, x sempat nak bukak pintu pun.. dah sebok nak makan cake..bila dah bukak kotak..mama pon x sempat nak rasa..huhuhu..sgt kudukut loorr..x bagi syer langsung..hadooii..(tu maknanya..dia suka sangatla..)..nanti mama blajar buat cake nih plak ya..hihihi..



tak bleh syer ok!








love,

4 comments:

Aleeya said...

sedap tengok qasrina makan tetttttttttt, auntie pun rase nak mkn tettt da neh hehehe

~Siti Hajar~ said...

hai cikQ..mama dah jd bookie cake, lagi mau cake SR ke..?

Acik hjr dpt kek mama CikQ tu, xlayan kek len dah tau...

♥Azie♥ said...

ala cik q nie saja tau...auntie tgh ngidam makan kek SR nie..

rieda96 said...

apa ni qasrina, mama boleh buat berpuluh2 ekor ladybird kat atas tet tu tau..!! nak jugak yang kedai punya..!! camana mama nak beli BMW nih..!!

 
Blog Design by Ammupappa