02 June 2010

mari baca buku..

mari baca buku bersama Qasrina..buku nih actually buku yg meadjohnson postkan tu..adalah gambaq katun2 sket ngan gambaq susu enfagrow tu..tak kira2 punya cewilah anak dara mama nih..tapi setakat nih alhamdulillah la..kalau nampak tak kira apa jenis buku, majalah, katalog ka..dikhatam sampai lunyai..(mungkin perangai bebudak kot)..besaq nanti jangan segan baca buku dah la anak ya..!


macam paham..




aksi yg lama tak buat



sambil baca, sambil tgk tv, kalau tak silap masa nih brita tv3 ada tnjk kapal terbang kot, takutla tu..



love♥,

4 comments:

mamalieyna said...

hikhik..kiut sungguh aksi yg last tu..siap pegang dada..ekeke...mencuit hati la cik Q ni..^_^

~Siti Hajar~ said...

amboi si tecit nih...saja bt cik hjr geram tau, geget muncung tu ha..bt aksi ala2 tkezut la, mcm2 la dia..

bagus la kecik2 dah tjk minat mbaca, mcm Danies klu dapat buku msti cr pen, nak conteng buku tu..hehe

♥Azie♥ said...

cik q suka wat muka usuk tue..comel

Fieza79 said...

wahh rajen membaca ye..?
sgt lucu cik Q wt muka tkejut tu..

 
Blog Design by Ammupappa