07 April 2010

breakFast pagi tadi..

n3 yang tak brapa menarik sngt pun..saja nak publish jugak..hihihi, al kisahnya mama buat breakfast pagi tadi untuk incik suami buat bekal pegi kerja ok..pagi kemarin masa mama pi market, mama ternampak kubis merah, tiba2 tringat plak masa atas flight pihak mas bagi sandwich coslow..dengan pantasnya mama pun beli la kubis merah + kubis biasa + carrot + mayonis..sampai aja kat rumah, semua bahan tadi mama hiris nipis2 dan campurkan dengan mayonis..gaulkan hingga sebati dan simpan dlm peti sejuk..pagi tadi mama amik roti, sapu ja bahan2 tu atas roti dan potong dua bahagian..kan dah siap..senang aja kan.. oh ya! kalau tak mau makan dengan roti coslow tu, nak ratah saja tambah sikit dengan susu cair..lagi mabeles!!
p/s : gamba2 semua nih mama google ajo..malas nak snapla plak!!











love♥,

3 comments:

Siti said...

rajinnya buat bekal tuk husband yer..siti dah lam tak masak bfast..hehe

♥mamaQASrina♥ said...

siti : mood tengah rajin nih..hihihi

mamalieyna said...

waah sihatnya menu BF..! ^_^

 
Blog Design by Ammupappa