08 April 2010

kaLah orang yg berciNta Lorr..

aksi 'daring' lagi kurus kering (alahai..asyik tinggi aja, tak gumok2 pon!!)..yang sebok main sms (kononya la)..huh! kalah org bercinta punya pose..macam2 kelaku..mama kata jangan la main hp mama tu..oii dak, yang tu jugakla yang dia nak..semenjak2 nih jugak kalau tengok tv pun suka meniarap..macam lawak pun ada jugak tengok gelagat budak nih..siap tongkat dagu lagi..macam la paham tgk tv tu..yang dia tau masa iklan 'wajib' menari-nari..hihihi..layan jalah aksi anak dara nih..





zoom sket




love♥,

3 comments:

mamalieyna said...

ewah2x..baeeek punya meniarap ye cik Q..hehe..tgh bersms ngn pakwe mana tu cik Q..hikhik..

kelaku diorang ni mmg boleh menghiburkan hati!

♥mamaQASrina♥ said...

mamalieyna : baik sgt lah nih..ntah ler pakwe mana yg bersms hihihi..pstt mmg menghiburkan hati yg lara..!~

~Siti Hajar~ said...

haaa dok bsms dgn sapa tu, mama cepat check, sampai tangkap lentok tu...cepat check!

 
Blog Design by Ammupappa