08 April 2010

cuti Lagi..

cuti lagi mama nih..(tujuan utama adalah meneman incik suami yg ada kerja pada hari jumaat di KL) alang2 dah ke sana..amik kesempatan lah untuk beli-belah barang2 kawen adik mama yg lelaki tuh...hari tu mama plan ingat nak ke Bandung, Indonesia untuk carikan barang2 kawen dan tempah kad knuri (sebab kat sana design mmg malatop dan murah) tapi tak jadi plak sebab h1n1 datang kembali..so jalan2 ke KL ajolah..lagi pun lama jugak mama tak ke rumah ipar duai mama...tempat utama mama nak tuju adalah di Jalan TAR (beli tudung + barang kawen) ngan SOGO (shoping baju raya Qasrina siap-siap) hihihi..nanti tak larat dah nak pegi membeli di bulan puasa..dan mama berharap jugak la Qasrina baik dalam perjalanan dan tak buat perangai (terutama masa dok lam stroller ok!)...semoga perjalanan mama malam nih selamat sampai dan balik..amin.. sambung next n3 crita ke KUALA LUMPUR plak yer!!! (org pegi tak heboh2 pun..hahahahah)





love♥,

2 comments:

mamalieyna said...

hoho..jenjalan mmg best! camno ni,,org yg dok sblh KL, tak terjah2 KL sekian lama, ni org utara lak mai terjah..haish..

happy soping! ^_^

Siti said...

sonok leh jenjalan nih...siti dah lama tak gi KL tu walaupun dekat jer...hahahaha

 
Blog Design by Ammupappa