12 April 2010

Deco..Deco..Deco..

(psssttt..nih bukan rumah mama yer..nih mama google ajer buat rujukan)
deco..deco..deco..bukan bersama eric dan bukan jugak bersama rizalman ok!! bersama mama fadhilah..hihihi..ok! dengan kesempatan yang ada saja jugak mama nak publish n3 nih..sebabnya sekarang nih (waktu sedang menaip) nih..rumah mama sedang didekorasikan oleh incik suami....dan uncle servise aircond pun interpreme jap...bukan deco yg besar2 sangatla..ubah suai sikit2 ajo..puncanya yang jadi macam nih?? mama baru aja balik dari KL dan sempat plak singgah di IKEA..beli tidak la banyak mana pun..cuma beli meja, krusi tulis qasrina dengan rak buku yang lekat kat dinding itu aja..sebab benda2 tu..habis satu rumah terpaksa di deco..hahaha (yg sebenarnya dah lama x ngemaih rumah, balakng2 almari tuh..banyak habuk daaa..) hahaha..malasnya mama nih.. so..jangan salah sangka ya..bukan mama beli set almari baru ke hapa ke..cuma beli rak itu aja..so rak yang lama harus diposting ke bilik belakang..dan bilik belakang plak nak kena adjust..adoooiiiii...penaaatt.. bila nak habis kalau macam nih?? mengalahkan orang baru pindah rumah aja..hahaha..


love,

4 comments:

~Siti Hajar~ said...

xhbs penat travel ke KL penat mengemas rumah plk yer...

apa susah mama..Cik Q kan ada, suh la dia tolong, anak dara jgn biar dok saja, suh dia kemas, bkn org lain yg sepahkan, anak dara tu jgk yg pya koje...

mamalieyna said...

sesekali mendeko2 mmg best..walaupun pastinya penat! waaah singgah KL sempat noooh depan soping kt Ikea..hehe..

♥Azie♥ said...

cantik...merah i like

.:chEyaNtie:. said...

mane gambo deconye mama dila.tepekla gambo hehe

 
Blog Design by Ammupappa