16 April 2010

Qasrina 1y 5m

Hari nih genap Qasrina berusia 1tahun 5 bulan...banyak akal dan fikirannya berjalan..macam2 benda yang dipikirnya untuk melakukan aktiviti harian..

pampers & susu : Drypers M, enfagrow honey a+
berat & tinggi : tak timbang dan ukur lagi (yg tebaru)
gigi : enam batang, dua atas, empat bawah..(kena gigit sakit woo)
pencapaian perkataan : susah nak diskriminasikan sebab banyak yg tak sengaja keluar dr mulutnya..tapi kerap kali jugak.."sapa tu".."da sampai ka".."ha la".."tantek dak".."apa tu"..ABANG - BABANG, TIGA - TIYA, errmmm..banyak lagilah..sampai mama pon tak ingat lagi nih..dah pandai minum ngan straw..(hihihi..lambat gak budak nih)..dah pandai nak melaram..kalau mama spray minyak wangi..harus spray sama kat dia..(tu x npk mama pakai lipstik dan sebagainya..tggu la skit hari lagi..)..dan yang paling penting sekali..semoga Qasrina sihat sentiasa dan menjadi anak yang mulia dan solehah..(pedulikan apa orang nak kata..Qasrina kuruska..tak besaq2 ka..buaih ka..tak makan ka..) janji mama tau sapa anak mama..I LOVE U!
aktiviti kegemaran : Suka memanjat krusi dan meja tulis sniri, membaca (tak kira apa jua..majalah ka, pamplet ka, buku abc ka) semua dia baca..'aaaaaa'..menari dgn tergedik2..hihihi


love,

5 comments:

Cik Puan*PIE said...

dulikkan ape org nk kate..kdg2 jiwa kite mng sentap bila org ckp ank kite kecik aje...mcm mak nye xbg makan..tp ape depa kesah ye dak...kite yg mbela..cari duit bg makan, pakai...menan2 sume ada depa bg sponsor tp2 bulan..tu blm kira ubat2an..demam, sakit..depa tau mngata xsudah2...xpelah, asalkan ank kite sihat2 sntiasa sudah. Lain2, bolayannnn

~Siti Hajar~ said...

kecik pun xpe comey la..
kalu Cik Q bambam, kesian kat mama la plk jenuh nak dukung..beyat ooo..

sama la dgn danies suka memanjat & menari, pantang tgk iklan!

♥mamaQASrina♥ said...

cik puan pie: a'ahkan..ada aku kesahh?? hahaha.. kalau sponsor tetiap bolan ok lah jugak nak ngata mcm2 pon..hahaha

hajar : tulah, bambam sgt stg jenoh dukung plak.. kalau dia dok ngan danies..mau pecah rumah di bautnya..hahaha

mamalieyna said...

macam2 dah pandai ye..syok aa dh leh sebut macam2, ayep lom pandai sgt!

eheh..ayep gigi 4ats, 2 bwh..terbalik la dr cik Q..hehe..

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

sweetnye..

sure sakit kan kene gigit..heheh..

noti eh..suke panjat krusi n meja..harus sabar kan..haih..tak dpek nk byangkan camnola my rafiq nanti..haruss tak menang tangan!

 
Blog Design by Ammupappa