01 April 2010

siLa berhati-hati ya..

ok! kat sini mama nak share ngan kawan bloggers serta silent readers sekalian..hati-hati jika nak beli kasut, nak plak yang tengah sale..'buy 1 free 1'..kejadian berlaku di kedai2 kawasan area mama duduk nih jugak..kasut nih actually neighbour mama yang punya..masa mula baru beli tuh, ada dia tunjuk kat mama yang dia beli kasut baru..mmg cantik kasut tuh..tup..tup..sebulan lepas tuh, bila kasut tuh dah 'hoih' bak kata org blah utara la..nah..sekali keluar..lambang SALIB da...takutla plak mama nengok!! nasib la dia tak bawak kasut tuh kat kawasan2 masjid..adooiila....so, jadikanlah iktibar yer..



nilah ghupernyer..dua2 blah ada lambang salib!!
love♥,

4 comments:

~Siti Hajar~ said...

Ya Allah ada lagi rupayer...
Fadilah dulu AZIE pun ada buat n3 pasal ni, kwn dia beli kasut ada salib gak...nsb baik la kasut tu kita pakai di kaki, kita pijak2 jer kalu kat kepala la...huih..nauzubillah..

**xhabis2 kaum kafir ni nak menyesatkan kita...

mamalieyna said...

Masyaallah..! kena lebih hati2 la pasni! kita ni beli kasut asal tengok lawa je sambar, takla sampai belek2 bwh tapak kasut tu..huhu..

♥Azie♥ said...

hai ila azie pun pernah buat n3 nie...dan azie pernah jugak beli kasut berharga rm60++++ tapi kulit babi..so marilah kita sume hati2 k.

.:chEyaNtie:. said...

nasib baik lambang salib yang dipijak..huhuhu

 
Blog Design by Ammupappa