08 March 2010

modeL tuDung syria..

ahakss..model tudung syria yang tak berapa lawa + tumbam..hahaha..nilah hasilnya setelah diadjust2kan tudung ni..hihihi...tapi muka still nampak tembam gak hahaha!! semalam mama tambah lagi 2 helai..toke kedai tu cakap, tudung nih kalau basuh dan basuh dan basuh lagi......lagi elok bila kita pakai....iyaka? pastu hr nih mama try basuh, iyala...memang lagi sedap pakai..huhuhu...meh la layan model yang tak semenggah nih..hahahaha

masa ni dalam kereta tokwan, otw nak amik kereta yg siap direpair



pipi yg botox..hahaha

nak jugakkk..



love♥,

8 comments:

Siti said...

comei..putih sungguh la mamaQASrina nih...

♥mamaQASrina♥ said...

siti : ahaks..!~♥

mamalieyna said...

comei ja...leh try beli 1 ni..hehe..

~Siti Hajar~ said...

cantik gak kan...nk try pakai la jgk..bambam pun bambam la...janji up to date gitu..

Cik Puan*PIE said...

skali skala ada kelainan ape salahnye..mgkin kite dh biasa pakai tudung bawal..tu yg skali tukau pakai tudung syria ni gupe pun lain...tgk ok je pakai..nnt nk terai gak lah..tp maklumlah pipi botox lagi gebu mane nk kalah ngn ct ye x?? keturunan la nih...kihkih...

♥Azie♥ said...

cantik tudung nie..kita pun berkenan

Aziesham74 said...

PERHHHH ORG NYEW YG CUN PAKAI TUUU...KALAU ORG X CUN KALAU PAKAI X LAKU TUDUNG TU NANTI......MUAHAHAHHA
PIPI BOTOX EKKK...HUHUHU

♥mamaQASrina♥ said...

mamalieyna : tryla..mesti cantek..

hjar : pakai ja..bambam pun bambamla

cikpuanpie : a'ah ktrunan nih..haha

azie:tryla..hampa dh comei, lagi oraitpa..hihihi

mek :terlebey botox suda..

 
Blog Design by Ammupappa