07 January 2011

kasut OH kasut part iv

kasut????..ya kasut lagilah....lama mama tak buat n3 tentang kasut anak dara mama yang sorang nih..ok, sapa-sapa yang nak recall balik n3 mama dulu pasai kasut qasrina, boleh klik kat SINI na... dari awal tahun sehingga penghujung tahun 2010, kasut yang berjaya qasrina kumpul adalah 20 pasang..(nah hamek kau!!) bukan sebulan satu pasang beli ok...sekali beli 2, 3 pasang rembat, hahahaha..yang awal-awal tahun beli hari tuh, banyak yang tak boleh pakai dah, dah tak muat (naseb tak beli yang mahal-mahal) so, simpan ajalah bagi semak rumah..kekekekeke..(tapi simpan dlm tong khas diala)..
berbalik pada cerita kasut, disebabkan qasrina dh pandai pakai sandal, mama suka belikan sandal disney punya design..yang POOH tu..harga pun sangat la ok.. dari rm11.90-13.90 aja, design pun cantik-cantik..tapi dulu qasrina tak sesuai pakai, sebab cuting sandal tu lebar, qasrina kaki dia kurus, so sgt tak cantik kalau dia pakai..tapi bila dh lama tu dan dah padan dgn size, nampak ok pulak..so, bila dh nampak ok, mama rembat terus..(design lelaki pun rembat jugak) kekekeke..

dan yang terbaru, untuk tahun 2011, mama beli sandal 'bubble gummers', baru rm14.99 aja (murah gila)..rasanya sesuai beli yg BBG punyala..murah pun murah, bila dh tak muat, tak la ralat sangat kan??..nanti bila dh besar sikit, baru mama beli yang mahal ya..(tapi mahal atau murah dah tak jadi ukuran, yang penting cantik dan selesa..betoi dak??)



disney pooh
yang nih, tok qasrina beli

nih kasut raya hari tu

dan yang baru????
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


the bubble gummers...rm14.99 aja ;p


rajin pulak malam-malam buta nih buat n3 kasut terpanjang lebar pulak..opppps!! terlebey suda...



love,

1 comment:

Zur@ZaRi said...

banyak nyer kasut dier...
anak sayang mama ni yer=))

 
Blog Design by Ammupappa