13 January 2011

qasrina punya 'habit'..

nilah habit qasrina..suka letak tangan bear dia kat telinga sambil hisap puting ngan pegang botol susu..isshhh..tak tau nak buat cmna dah..3 benda nih 'wajib' ada dengan dia.. bear, puting dgn botol susu (kdg2 susu x minum pun, janji nak pegang)..3 barang nih mesti complete kat tangan dia..kalau tak dak..fuuhh..pening woo.. puting tu tak lama lagi nak kena 'buang' jugak.. sebab dh besar..(nasib beli yg orthodentic punya, tak la gusi tu tinggi..)
mcm nilah ragam dia sebelum tidor..alhamdulillah..sangat tak banyak kerenah atau nak merengek-rengek sebelum tidor tuh..dapat 3 benda nih cukup buat dia tidur nyenyak sampai ke pagi..sebelum tidor baca apa??.. iramaniayim..(bismillahirahmanirahim)...kekekeke..good night dear ♥♥♥





** waktu sekarang pun dah dibuai mimpi..zzzzzzZZZzzz
love♥,

1 comment:

~Siti Hajar~ said...

hehe...ada habit yer, cam Danies xde tp Dalia ada, melekat dgn bantal busuknyer, xde bantal tu xtidur la jwbnyer, tp skrg klu p mana2 xbwk la sbb malu...hehe..

 
Blog Design by Ammupappa