01 August 2009

GaNazzzNya QaSriNa

utk n3 nih aku nak menceritakan tentang keganazzsan anak aku nih..ihiksss...mcm2 benda yg dibuatnya..dan sehingga n3 nih dipostkan..dia terjumpa GUNTING!!!ggggeeerrrrrr!!marahnya aku dekat husband aku sebab dia terlupa nk simpan balik gunting tuh..dia ingat anak dara dia nih x cekap kot..nasib baiklah aku nmpk dia pegang gunting tuh..siap pegang mencacak lagi...hadoiiii qasrina oiii..tapi masa dia pegang gunting tuh x lah pulak aku snap gambonya..snap yg pentingka..keselamatan lagi penting..lu pikir la sniri..ihikss..walaupun angel gunting x dpt disnap..tapi angel pegang skru driver dpt disnapkan..dan gambo yg bawah tuh..muka becalaq akibat terkena gelang tangannya..mari kita layanzzz aksinya..

hamboiiii..cepat sggh dia jumpa benda alah nih..

sedang memikiyokan sesuatu

dan nilah hasil pemikiyoannya..masuk mulut weeehh!

nih..muka bercalaq akibat kena gelang

siannn..muka anak mama nih

No comments:

 
Blog Design by Ammupappa