13 August 2009

HaRi-HaRi YanG LaSak

hadooiii...tak tahula nak cakap apa dah..tapi sronok gak kalau tgk aksi qasrina nih..yalah..dia pun dh nak masuk di usia 9 bulan (ahad) nih (16.08.2009)..cepatkan masa berlalu..heh~ dan akalnya pun dh semakin panjang..hari2 ada saja projeknya mahu dibikin..yg terkini..bg jatuh kipas berdiri dirumah toknya..dan suka mkn hampas nyioq yg ditinggalkan di dlm besen (psssttt..toknya nih bukak bisnes kecik2 mesin nyioq)..penuh mulutttt!! jenuh cacinggg lahhh herrrrrrr!!! tak paham aku ngan peel budak nih..bila kita marahkannya..dia marah kita balik..ada ka patut??..sgt sukakan kucing..dan nombor trafic light yg bergerak tuh..sampai terteleng-teleng kepala bila tgk!! ntah apalah lagik yg nak dibuatnya lepas nih..apa2 pun memang sronok dengan aksi lasaknya tuu..mama luv qasrina!!

menggila bila npk kucing! nk mengejau ajer

rajin betul

pulun jgn x pulun

iyaaaahhhh..go qasrina!
(pssstt..bukan rumah aku nih..buatla apa yg qasrina suka)

terlebih kemas suda!!!

3 comments:

shail2chouhan said...

very cute baby..

mamalieyna said...

hikhik..mcm2 aktiviti leh buat ye qasrina kalo dok umah..tu dlm walker tu, dh lepas dpt kaki sok, makin luas/jauh la destinasinya..hikhik...

nfaw83 said...

mamalieyna: kalau dpt kaki..memang x boleh tinggal budak nih.. makin bnyk projeknya dibuat

 
Blog Design by Ammupappa