08 August 2009

MeNu BerBuKa PuaSa

nih n3 yg lepasss..pada 15 Sya'aban yg lalu..aku sempat berpuasa sunat..alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancarnya...tapi..yg spoilnya tuh..dlm pukul 4.45 ptg cmtuh..aku keluar pegi bank sekejap..dan masa dok jalan sambil mencari kunci kreta dlm beg..aku ternampak kotak cekelat MENTOS...lalu dengan tanpa aku sedari..aku telah mengambil dan MENGUNYAHnya sambil stat gheta...arrrghhhhhhh..cmna leh lupa nih!!!patutla cekelat tu rasa sedap lain mcm..(yalah..waktu lapaq..sedapla mkn apa pun..)dan nasiblaaaaa aku sempat meluahkannya kembali dgn secepat mungkin..hanya Allah ja yg menentukan puasa aku hari tuh...moga2 puasa sunat hari tuh diterimaNya..aminnnn..

nilah antara menu aku berbuka..ikan masak asam

ketam goreng cili+telur

sotong goreng kunyit+kacang panjang

dan..akhir sekali hanya air sirapppp

No comments:

 
Blog Design by Ammupappa