01 August 2009

pHySioThErApY

Qasrina kena physioterapy di suction unit pada 20.07.2009 yang lalu di BM SPECIALIST CENTRE..kesian tengok dia sebab tulah pertama kalinya dia kena buat physio..asalnya kena buat sedut gas ajer..tapi dah tak boleh sebab kahaknya dah terlampau banyak..asalnya nih qasrina demam campak ajer..dan di+ dengan batuk sikit..tapi bila bg ubat batuk pun tak jadi apa..dan inilah rawatan yg terakhir untuk keselesaan dirinya..so buat para follower yg ada anak..jgn biarkan anak anda batuk berpanjangan..bila kahaknya dah banyak..dia akan masuk ke dalam paru2..dan akan terjadinya paru2 dimasuki kuman dan kalau seriouslynya lagi iaitu radang paru2..elakkan terjadinya bergini..biarla kalau dktr nak sedut sekali pun..memangla kita tengok kesian..tapi inilah yg terbaik utk dirinya dr dia merna seumur hidup..actually physio nih sebenarnya bukannya jolok ke dlm anak tekak..dia cuma letak atas lidah ajer..dan bila anak kita rasa nak muntah..barulah dia sedutnya benda2 yg x perlu tuh..so jgn risau jika anak anda doktor suggest buat physio nih..insya-Allah dengan izin kuasaNya..akan baik semua nih..



nilah alat yg digunakan semasa physio nanti

acara physio dimulakan dengan menepuk
di kawasan dada dan belakang supaya kahak x berkumpul disatu tempat

masih gelak lagi sebab ingat dktr tu dok 'acan' dia
muka dah blur bila dibedung

iyahhhh..dah stat dah..
(psssssttt..mama nih mcm x kesah ajer)
pssstt: mama x kesah sb arwah kakak kerap buat cm nih!

still mantain x nangihhh

dan inilah akhirnyaaa..nangih jugak anak aku nih..

1 comment:

rieda96 said...

siannya dierrr.. .takpela.. nanti cepat baik ok..

 
Blog Design by Ammupappa