11 August 2009

pHoTo sTuDi0

ni memang aku punya kerjala..gedikss tol nak buat gambaq studio anak nih..ihiks..tu lah perasaan seorang ibu..nak buat yg terbaik utk anaknya...masa mula2 amik gmbq nih..okeh lagila mukanya..boleh gelak lagi..dh dekat2 nh abih..boring ja mukanya..mari layanzz gambo2 budak nih..
salah satu gambo yg x di edit lagi

bulatnya mata
suka dan dekat2 nk borink..

miss_qasrina

my cute baby gurl

4 comments:

mamalieyna said...

bestnyer wat photo studio...mahai dak?.. biasa kaum ibu ni mmg excited pasal anak2 ni..teringin gk nak wat..tp en haidar tecik sgt lagi..bleh je kot ek..

M|sSpSp said...

tomelll..hehee

nfaw83 said...

mamalieyna : tak mahal mamalieyna..dia ada pakej, 4r x 4kpg = rm30 ja, kalau besar, 1kpg rm20.00, bulih buat dah psl haidar dah meniarap..senang skt..at least ada gmbr kenangan meniarap..pi lah buat musti tomey!..ihiksss

nfaw83 said...

M|sSpSp : masih wanieee!!

 
Blog Design by Ammupappa