10 February 2010

aksi nak tiru..

...tiru gaya abah & mama la..♥..hehehe..semenjak-menjak nih bukan main lagi ya suka sgt tiru aksi orang, kalau tengok iklan tv3 tu, "kau dihati..kau sinari..lalalala..tv3" (tak tau lirikla pulak) uihhh..bukan main tergedik-gedik lagi, siap nak lompat-lompat pulak..nih pulak tiru aksi mama ngan abah kalau guna laptop..siap amik keyboard ngan mouse..macam pandai sangat..huhuhu, actually, laptop mama bleh disambungkan dengan tv, so takyahla letak laptop kat bawah atau merata2 tempat (biasala anak da'a nih tangan dia cekap sikit), so skrin dia bleh tengok kat LCD skrin mama..pastu mama guna plak wireless keyboard ngan wireless mouse..tu yang bersungguh2 nak tiru gaya orang..(agaknya sedap dengaq kot bunyi mama taip kat keyboard nih)..huhuhu..Layan..zaass


mata tgk kat skrin..macam pandai ja..




hehehehe



lap peluh..mana dia dapat tisu ntahla..

wakakakaka~~
love♥,

2 comments:

mamalieyna said...

hahaha...ni tandanya cik Q budak bijak! ^_^..suka tau tgk gelagat budak2 kecik gini..sukalah ajuk2 eh..

psst arif pun suka time iklan tv3 tu..'kau sinari, kau dihati..lalala..tak ingt lirik gak..hehe..mmg tergedik2 dia dibuatnya, pastu sengih2..! lawak lak tengok! hehe

♥mamaQASrina♥ said...

mamalieyna : mmg pon, tgk gelagat depa nih mmg nak tergelak.. ermm ariff pon sama ya cm cik Q.. bijak..bijak..

 
Blog Design by Ammupappa