23 February 2010

kasut OH kasut

kasut oh kasut..iya mama adalah seorang 'penggila' kasut..masa zaman tak kawen dulu memang banyak koleksi kasut mama..sampai boleh bukak kedai kasut la..so sekarang bila dah kawen nih kurang sikit nak beli kasut...dan bila ada anak pulak..fuuhh..asyik membeli untuk anak aja.. tak kira murah atau mahal, janji cantik dan harus beli..semalam mama WANTED beberapa kasut untuk Qasrina, dan salah satu daripadanya mama dah berjaya belikan untuknya di SUNWAY CARNIVAL yeay..! yang lain2 tuh tunggu ya, ikut turn..bila dah beli kat anak, mesti ada untuk mama pulak..ermmm mama rembat jugak sampai dua pasang..ha..baru puas hati kan? hihihi..


iPanema

nih beli kat econsave RM5.90 ajo..

beli kat tesco RM10.00

hasil rembatan mama, utk HOLIDAY march ni..

2010 Qasrina collection
(yang baris depan baru beli sangat-sangat..ermm baru bulan 2, kalau sampai bulan 12, mau berapa agaknya kasut budak nih..tunggu!!)

2010 mama collection


koleksi dari almari mama
(lama+baru)


love♥,


4 comments:

mamalieyna said...

wooo manyaknye koleksi kasut cik Q ngn mamanya..malu la auntie..auntie eina takde sebanyak tu..huhu..

2bln = 6 psg
12 bulan = 36 pasang..

wooo manyaknye..hehe..!

~Siti Hajar~ said...

mak ai byknye kasut!!...syok ja tgk bsusun d rak, Cik Q ni nanti ikut jejak mamanya la pengumpul kasut, anak pmpuan harus la kan..kami ni...hikhikhik..1 taun 2 psg ajork, itu pn blm tentu..hikhik huaaa..

wahieda said...

tu dia kasut...smpai xmuat almari..

♥mamaQASrina♥ said...

mamalieyna : tq sebab tolong kira huhuhu..banyak sgt plak..obses kasut nih..hahaha

siti hajar : masa x kawen mmg banyak, tapi la ni..terhad jugak, nak plak dh x gheja nih..tggu raya la plak nak beli pon..hahaha

wahida : obses! obses!

 
Blog Design by Ammupappa