08 February 2010

nakaL + Lasak..

semakin membesar..semakin nakal + lasak..huhuhu takpa mama suka anak mama ada grow.. tapi kalau dok diam pon susah jugak kan? nih gambar latest + fresh pagi tadi lepas mandi..macam biasala mama dah lama x snap gambar2 qasrina lepas mandi..tadi, masa mama sebok nak kemas katil..wah! dia pon sebok jugak nak memanjat..last2 skali biarla dia main dulu..pastu bila dengaq lori sampah lalu..ha..tau pun takut..hahaha..

dok diam..lori sampah lalu..

alamak..lori sampah..



ngendap nyeoww..

eeiii..

alamak..! cepat..cepat..

hahahaha..(nakalkan nampak) sweet

qasrina makan kuih apom

tengah tengok katun nih..

nilah acara panjat katil..
love♥,

4 comments:

~Siti Hajar~ said...

Qasrina takut lori sampah yer..anak2 kami kalu dgr lori sampah mai ja, kalut keluar nak babai dreba lori tu..mcm2 kan anak2 ni..

mamalieyna said...

lorr qasrina takut sama lori sampah ke..hehe..ada la modal wat dia takut sket eh..pepun comei dak tecik cik Q ni..pandai eh panjat2 katil..nnti2 adik arif ngikut la ni..huhu..

rieda96 said...

ala... dah besq anak dara asri ni... takut lori sampah? hikhikhik

♥mamaQASrina♥ said...

hajar : hehehe..lawakla bebudak nih kan..mcm2 hal nak tergelak pon ada..

mamalieyna : mmg takut pon..nanti arif mesti ikut style cik Q nih.hehehe

rieda : besaq dah oii anak da'a kami.. huhuhu

 
Blog Design by Ammupappa