11 February 2010

PharmatOn Kiddi Syrup

ok..saja nak kongsi maklumat dengan anda sekalian..masa hari tuh qasrina tak berapa lalu nak makan dan minum susu, doktor cadangkan qasrina kena amik vitamin tambahan..doktor cadangkan amik vitamin C yakni 'pharmaton kiddi'..siap dengan 'lysin' lagi..alhamdulillah sekarang nih nampak selera makan dan susu ada sedikit peningkatan berbanding dahulu..vitamin nih boleh didapati mana-mana farmasi dengan harga RM20.00 (tgk dia tulis kat kotakla)..kalau farmasi bagi diskaun ok lah jugak kan?? hehehe..untuk maklumat lanjut, boleh tengok kat sini..




love♥,

4 comments:

~Siti Hajar~ said...

Cik Q ambik vitamin dah...bagus la..Danies blm lagi..Danial & dalia mkn appeton je..ok gak tau, ambik yg ada lysin gak, nti nk continue kat Danish plk..

mamalieyna said...

after 1 year baru boleh ambik kan menda2 camni..abahnye tak sab02 nak suh anaknya si arif minum menda2 camni..:p..huhu..

good girl cik Q..nak membesar sihat dan kuat, harus mamam ni tau..! ^_^

♥mamaQASrina♥ said...

hajar : mula2 nak amik appeton jugak, tapi dah dr nagi yang nih.. nak2 plak free..huhuhu

mamalieyna : kalau vit nih before 1y dah bleh amik dah..mari cergas dan sihat

Aziesham74 said...

tp anak mek x suka berbentuk syrup niii..kalau mcm gula2 tu emmm lajuu jew dia minta..huhuhuhu

 
Blog Design by Ammupappa