12 February 2010

KaLau dah pOmpuaN..

memangkan..kalau dah pompuan tuh..ermm tetap nak nyebok jugak, yang abah beli mainan masak2 tuh tak mau pulak nak main, nih sebok nak main benda2 alah nih pulak..masa nih, mama tengah masak untuk berbuka puasa petang kemarin, masa mama tengah masak, qasrina tengah tidoq, ntah masa bila dia bangun (terjun ndoi tuu) then terus pi kat dapoq..huh! terkejut mama..pastu cam besalah, memang dia berkenan sungguh dengan besen-besen nih..nanti bila dah besaq, jangan malas nak tulong mama dah la..hehehe.. sayang anak mama..♥


puting pon tak dan buang, terus amik besen..


nampak..boh bibi dalam periuk pulak

boh puting plak..




ok..sudah..sudah..

dah la qasrina..
love♥,


4 comments:

mamalieyna said...

hehe..memang tak terkawal dibuatnya kan..takkan nk larang pulak! dak tecik arif pun gitu jgk walaupun boboy! huhu..

♥mamaQASrina♥ said...

mamalieyna : itula pasal, lagi larang lagi buat kan..nanti arif jadi cm kak Q, punggah besen..huhuhu

~Siti Hajar~ said...

bkn bdk pmpuan je yg suka main pinggan mangkuk nih, laki pun sama, periuk rmh kami tu dan bentuk 4 segi, kemek sana cni, anak2 pya keja la tu..geram tgk cik Q, dapat picit pipi best ni, nak best lg geget2pipi tuh..hurm..geram tgk aksinya..hehehe

Aziesham74 said...

emmmm..sama lah mcm anak mek si boboy..x kira lelaki ke pompuan,,kalau dai dah ke dapur..alamat semua nyew abih bersih dia kemas,,,huhuhuhuh
alahaiii anak omakkkkkk:-)))

 
Blog Design by Ammupappa